Brandweer Nederhemert bedankt!

zaterdag 12 januari 2019

Brandweer Nederhemert Bedankt!

Tijdens de jaarwisseling moet de brandweer altijd extra alert zijn en dat geldt zeker ook voor de vrijwillige brandweer van Nederhemert! Gelukkig zijn er dit jaar in Nederhemert geen ernstige incidenten geweest, wat zeker ook te danken is aan de manier waarop de brandweer zich weet op te stellen.

Als dank voor hun altijd adequate optreden en voor het bijzondere werk van deze vrijwilligers heeft een delegatie van Dorpsraad Nederhemert hen dinsdag 8 januari jl. bezocht en samen met hen een toost uitgebracht op het nieuwe jaar.

Laten wij ons er van bewust zijn dat het heel bijzonder is dat er zoveel enthousiaste en gedreven mensen zijn, die dag en nacht klaarstaan, waardoor wij zo dicht bij huis onze eigen vrijwillige brandweer kunnen hebben….. Bedankt!!