Heel Hèmert Bakt & Hèmertse Held

woensdag 14 november 2018

INFORMATIE OVER ‘HEEL HÈMERT BAKT’, LAMPIONNENOPTOCHT & DE HÈMERTSE HELD

In verband met het ontbreken van een geschikte binnenruimte gaat de aangekondigde wintermarkt dit jaar niet door. D.V. Zaterdag 29 december willen we daarom een ‘Heel Hèmert Bakt’-wedstrijd organiseren. Een deskundige jury zal de taarten beoordelen op smaak en uiterlijk. Hiervoor zijn in totaal 4 prijzen beschikbaar, zoals op de voorkant vermeld. Over hoe en wanneer de taarten / baksels ingeleverd moeten worden krijgt u nader bericht als u zich opgeeft om ook mee te doen. Zoals het er nu naar uit ziet zal dit op 29 december om 15.00 uur zijn in ‘De Gaarde’.

Wilt u ook mee doen en uw prachtige, heerlijke zelf gebakken taart inleveren om mee te dingen naar één van de prijzen? Het is fijn als u zich van tevoren opgeeft. Dat kan tot uiterlijk donderdag 20 december bij Willemien Hobo (Molenstraat 69, hobo@gmail.com) of bij Walter Esch (Kasteellaan 15, northshore-holland@planet.nl). Familieleden van juryleden zijn uitgesloten van deelname.

Rond etenstijd zal de prijsuitreiking plaatsvinden. We hopen dat er dan veel mensen uit het dorp bij aanwezig zijn.

Op zaterdag 29 december zal er ook een lampionnenoptocht worden gehouden. Lampionnen worden door de dorpsraad ter beschikking gesteld.

Tussen 17 en 19 uur zijn er voor iedereen oliebollen, appelflappen, broodje kroket, warme chocomelk enz. Noteert u de datum vast? Iedereen van harte welkom!!

Meer en gedetailleerde informatie hierover volgt begin december.

HÈMERTSE HELD!!

U kunt tot en met vrijdag 30 november iemand opgeven voor de ‘Hèmertse Held 2018’.

Wie heeft zich in het afgelopen jaar verdienstelijk gemaakt voor ons dorp?

Geeft u een of meerdere personen op, met de motivatie waarom u deze persoon voordraagt voor Hèmertse Held.

Wie verdient het om in het zonnetje gezet te worden?

We maken de ‘Hèmertse Held 2018’ bekend op zaterdag 29 december tijdens de eindejaars-bijeenkomst.

Graag de naam met motivatie inleveren bij Arie Verheij (Schoolstraat 1a), Willemien Hobo (Molenstraat 69) of Walter Esch (Kasteellaan 15)