Zwerfvuil opruimen in de buitengebieden.

Dorpsraad Nederhemert gaat weer samen met u zwerfvuil opruimen in de buitengebieden van Nederhemert-Noord.

Op zaterdagmorgen 27 maart a.s. is het zo ver, als vrijwilliger kunt u zich opgeven om mee te helpen van 9.30 uur tot ongeveer 12.00 uur.

Opgeven bij Dirk Brugmans per mail: dbrugmans@live.nl of mobiel: 06-22838436

Zakken voor vuil, knijpers, handschoenen, hesjes alles wordt beschikbaar gesteld door de gemeente Zaltbommel.

Wij komen om 9.00 uur bij elkaar bij Kiki Kossmann aan de Maasdijk 12 a en drinken dan vooraf een bakje koffie/thee of wat fris en dan krijgen jullie gelijk uitleg waar u ingedeeld bent om samen met anderen het zwerfvuil op te ruimen.

De volle zakken kunnen aan de kant van de weg blijven staan want die worden opgehaald door iemand van de Dorpsraad.

Er zullen ook foto’s genomen worden tijdens de opruimactie voor de krant en ook voor andere doeleinden.

Mocht u daar bezwaar tegen hebben, geef dat vooraf even door aan Dirk Brugmans.

Rond 12.00 uur stoppen wij met de actie en worden de vrijwilligers allemaal verwacht onder in de “hooiberg” bij Kiki Kossmann Maasdijk 12 a want daar wacht nog een kleine verrassing voor de vrijwilligers.

Wij hopen op vele vrijwilligers, maar vergeet niet om u tijdig aan te melden.

Het spreekt voor zich dat wij ons aan de richtlijnen van het RIVM zullen houden!

Voor meer informatie: Dirk Brugmans 06-22838436.